søndag den 1. juli 2012

Et nyt projekt

Ja, så har jeg igen kastet mig over et nyt projekt. Hvornår lærer jeg at stoppe med det? Nok aldrig..
Nå, men mit nye projekt er .... fondant!
Jeg blev inspireret af en ven og har nu læst en masse dejlige blogs om dette. Så... Den anden dag kørte jeg i Specialkøbmanden sammen med min mand og Daniel (synes det ville være synd for min mand hvis han selv skulle med mig derud) og så fik jeg købt nogle grundting ind til at kunne kaste mig ud i projektet.
Jeg havde desværre købt for lidt fondant, og siderene kunne derfor ikke blive dækket som ellers planlagt - men hvad, det må jeg jo bare gøre næste gang.
Jeg tror lige at man skal øve sig et par gange inden resultatet bliver som man gerne vil det. Men øvelse gør vel mester?

3 kommentarer:

  1. Hej Rebekka
    Det ser vild flot ud. Du kan jo selv lave fondanten hvis du vil, som vi gjorde til din polterabend. Forresten har vi et Hamster for meget hvis i vil have endnu et på farmen.. Den bider ikke :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Ja, jeg har godt været ved at finde nogle opskrifter, så det bliver nok mit næste projekt. Uha, jeg tror at vi har nok i vores farm allerede :) er det godt at bo i kolonihavehus ?

      Slet
  2. Tak, ja det er fantastisk, altså når det ikke lige regner ind ;-) Fed I-pad itui og Ipad :-)

    SvarSlet