tirsdag den 17. september 2013

Det endelige resultat

Så blev de sidste accessories monteret på køkkenet som min svorger, søster og jeg har lavet. Der er allerede blevet leget meget med det når de har haft gæster og min niece Anna hygger sig med at åbne og lukke låger samt lave larm med gryderne... Skønt!

 Ovnlågen er byttet ud med plexiglas og og vent så den ligner en rigtig ovn.
 Garninerne er syet og monteret på en gammel gardinstang og billedet i vinduet er taget ud af min søsters køkkenvindue.

 Kurvene har vi også selv syet nyt betræk til så det passer til gardinerne, og jeg har hæklet en hyldebord.
 Skiltet er købt i Moster D. Hverken mig eller min søster kunne stå for den da vi så den.
 Kogepladerne er lavet af tre cd'er som er limet sammen om malet.
 På siden af minikøkkenet har vi lavet en tavle. vi har malet en plade med tavlelak og malet rammen grøn som passede til det andet.

2 kommentarer:

  1. Imponerende arbejde. Det er absolut det flotteste legekøkken jeg nogensinde har set. Ville faktisk ønske at det var mit køkken ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for det Majbrit. Det var virkelig også sjovt at lave. Især til sidst da det hele begyndte at tage form og køkkenet rigtig begyndte at få udtryk...

      Slet