søndag den 17. november 2013

I for tidlig fødselsdagsgave, fik jeg et gammelt køkken overskab af min søster og svorger. Jeg har været ved at male og tapesere den. Tapetet er fra Tidens farver i Aarhus. Det er en rigtig inspirende butik hvor jeg nemt kan bruge flere timer - og så er der også en rigtig god service. Du kan besøge deres hjemmeside her

Først grundede jeg skabet, hvorefter det blev malet. Ovenpå tapetet har jeg malet med dekopagelak for at forlænge tapetes levetid.


Her ses overskabet. Det er ikke hængt op endnu, da vi snart skal flytte. Men jeg glæder mig til at få den op i vores nye lejlighed.



Min søster har også lavet et overskab til børneværelset.
Tapetet er også fra Tidens Farver.

Selvom udgangspunket næsten var det samme, så er det blevet to helt forskellige overskabe - men pæne på hver deres måde.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar