fredag den 31. januar 2014

ENDELIG!

Så blev baby/barnevogns tæppet endelig færdigt...
Det har været lidt af en kamp at få hæftet alle de ender... Hvis jeg engang skal lave et tæppe mere, så tror jeg, at jeg skal finde en opskrift, hvor der ikke skal skiftes farve så tit.
Men er nu meget glad for resultatet.
Jeg har hæklet bedstemor firkanterne sammen ved at lave 2 lm og så en fastmaske i den yderste m på firkanten og så 2 lm og en fm i den modsatte lap - ligesom Farmor har lært mig :)
Rundt om tæppet har jeg lavet en muslingekant. *1 fm, spring 2 m over, 5 st i næste m, spring 2m over* gentages.
Når jeg engang gider at lave noget igen med disse farvekombinationer, vil jeg lave noget accessories til tæppet. Enten bolde, rangle, bamse eller noget helt fjerde...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar